Halaman

Isnin, 20 Ogos 2012

Menu 2012 Papa dikala Mama Berpantang di Kampung

Selepas 3 hari Naufal dilahirkan, dalam tempoh masa tersebut macam biasa la Mama akan berurut dengan Bikhan yang sememangnya bagus dan baik dalam urutan bersalin ni. Mama memang selesa dengan dia. Selepas hantar Mama, Alisha dan Naufal ke Terengganu (Al-Mukhtafi Billah Shah),maka Papa pun memulakan perjalanan selama kira-kira 2 bulan secara SOLO. = )

Dah bujang kembali ni bukan la mudah sangat. Terbiasa ORANG RUMAH sediakan semuanya, sekarang macam proses biasa la, SEMUANYA LAYAN DIRI.

Post kali ni nak share la apa yang Papa makan untuk dinner. Kenapa dinner je? Well Papa dah janji if dapat anak lelaki maka akan berpuasa selama 1 BULAN. Selama masa tu tak semua hari papa berpuasa. If ada kursus luar or mesyuarat yang banyak maka papa SKIP PUASA la. Semua makanan ni adalah stok yang Papa beli untuk Tok Abah dan Tok MA time datang aritu tapi macam banyak so itulah sumbernya untuk kira-kira 1 bulan lebih yang mendatang ni.

Alhamdulillah di saat-saat akhir masih ada stok yang tersimpan so tak la Papa kebulur kat sini sorang-sorang. Syukur...Syukur....Syukur....
...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan