Halaman

Isnin, 20 Ogos 2012

Hari Raya Aidilfitri 2012 (1433 H) KAMI

Salam Lebaran 1433H/2012 kepada keluarga, saudara-mara dan semua sahabat handai yang mengenali kami. Aidilfiri tahun ni agak sederhana bagi kami sekeluarga dan agak menyedihkan kerana tak dapat nak balik kampung beraya bersama orang tua masing-masing. Pengorbanan yang memang terpaksa dipilih kerana keutamaan lebih untuk pindah rumah dalam masa terdekat ni. Tersangat tertekan coz peruntukan yang ada sangat-sangat terhad dan perbelanjaan secara berhemah amat-amat diperlukan sekarang ni.

Kami sekeluarga menyusun 10 jari memohon kemaafaan kepada semua sekiranya ada kekhilafan yang tidak disengajakan. Kami manusia memang tak lari dari kesilapan, sentiasa berusaha untuk jadi yang lebih baik.

So, sepanjang Aidilfitri ni kami akan cuba snap-out semua aktiviti yang dirasakan boleh dikongsikan dengan semua yang tak dapat kami jumpa. Insyallah akan cuba upload dalam Facebook juga.

Kepada Tok Ma, Tok Abah, Atuk, Nek Nab dan Nek Jah, Papa dan Mama memohon maaf sebab tak dapat balik beraya macam biasa dan juga tak dapat nak kasi duit raya macam biasa juga. Insyallah tahun hadapan jika ada kesempatan akan kembali seperti sedia kala. Lepas pindah if kewangan stabil boleh la bawa Alisha dan Naufal jumpa tok dan nenek ye, tunggu!!

 Ada-da beberapa gambar lain yang tak letak kat sini coz banyak tapi boleh la tengok di pautan ni GALERI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan