Halaman

Isnin, 8 Februari 2016

Sesi Persekolahan Adelia Alisha 2016 - 7 Tahun Dah!! (Part 3)

Alhamdulillah..sepanjang tempoh seminggu pertama persekolahan ni nampak semuanya berjalan lancar. Rutin Alisha ke KAFA, Transit, Transport, SK KLIA dan balik sekolah semuanya buat Papa yakin Kak Icha boleh buat. Ye la, parent mana tak risau jika perjalanan anak-anak ke sekolah tak diketahui. Sekarang ni macam-macam kes. Papa dan Mama tawakal je dan harap Kak Icha boleh ikut rutin yang dah diaturkan dan jaga diri bebaik. OK thread kali ni just nak share pasal transport kakak dengan van Cik Uda.

Kak Icha bukanlah kali pertama naik kenderaan selain kete Papa and Mama or family la. Time sekolah dulu start 4 years dah mula naik van ke program outdoor lawatan di Little Caliph. 5 years dan 6 years plak naik bas ke program outdoor lawatan Little Caliph juga. Kengkadang naik kereta teacher untuk program outdoor. Tapi semua tu dengan pemantauan teacher Littler Caliph la. La ni hanya harap Cik Uda dan diri Kak Icha sendiri untuk naik van ke sekolah.

Untuk minggu pertama ni, bermula hari ke-3 persekolahan, Papa dan Mama dah mula pemantauan jarak jauh jer, perhatikan dari jauh untuk tengok perjalanan kak Icha.

05/01/2016 - Day 1 naik van, Papa dan Mama jadi polis 'tail gating' Cik Uda..hehehe

 06/01/2016 - Day 2, pemantauan jarak jauh Papa dan Mama...nampak tak Kak Icha tu?

07/01/2016 - Day 3, masih memantau dari jauh je, alhamdulillah nampak perjalanan teratur.
**akhir terakhir Papa minta Mama untuk pantau kak Icha coz nak i solat jumaat...cari-cari pic xde plak dalam simpanan Mama...In shaa Allah ok rasanya..


Kak Icha di dewan terbuka, berkumpul mengikut kelas sebelum  dilepaskan masuk ke kelas masing-masing...teringat Papa masa sekolah petang dulu...camni juga la gamaknye...belajar rajin-rajin ye
 Kak Icha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan