Halaman

Isnin, 8 Februari 2016

Aktiviti semasa cuti Hari Thaipusam

Hari Thaipusam jatuh pada hari Isnin so cuti kami sekeluarga agak panjang (budget je yang tak panjang). So memandangkan agak bosan duduk di rumah so untuk mengisi waktu cuti Kak Icha dan Adik so Papa bersetuju untuk belanja tengok wayang dengan cerita pilihan adik (since kak Icha telah diberi mandat memilih gambar sewatu mandi di Bayou Lagoon ritu). Memang seronok la diorang sebab dapat berjalan walaupun sekadar tengok wayang. Lokasi sasaran juga telah ditetapkan iaitu Alamanda. Sebelum keluar kene la snap gambo keluarga (susah kami ni nak dapat pic bersama)



Selesai makan di kedai Nasi Ayam Sukamari so kami pun  bergerak ke GSC Alamanda sekitar jam 2.05 pm. sampai di kaunter tiker sekitar 2.40pm. Alamak!!! Cerita start kul 2.30 pm so terpaksa la beli. Camne la nak tak lambat. Kak Icha dan Adik semua tempat nak tengok, lastly jadi lambat sampai panggung untuk beli tiket.


sempat lagi nak bergambar dalam parkson Alamanda

adik addicted figure, DINOSAUR (nasib baik Virtual Reality session tu mahal..huhu)

OK yang ni Papa yang minta pose coz cantik sangat la 3D designnye..hehe

Selesai beli tiket so terpaksa la tunggu sehingga jam 4.40 petang even nak balik rumah sempat je tapi Mama cakap membazir so jalan-jalan je la kat Alamanda. So bermulalah aktiviti kami untuk 1 jam 40 minit yang seterusnya.


Bergambar dengan figura film 'The Boy' yang menjadi pilihan hati Adik untuk tontonan kami sekeluarga

Papa dan Adik  nak join de Avenger...OK ke? di Toy's r Us


Pantang la nampak dinosaur..mesti nak cuba.


Pertarungan sengit adik dan dinosaur-dinosaur di Toy's r Us


OK jam dah menunjukkan 4.30 pm so itu tandanya kami akan bergerak ke panggung untu beli apa yang patut dan masuk ke panggung untuk menyaksikan filem The Boy yang berdurasi 1 jam 45 minit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan