Halaman

Isnin, 3 September 2012

Ubat Mengantuk Alisha

Syawal ke 8 yang lalu merupakan hari rehat bagi kami sekeluarga kerana esoknya Alisha dan Naufal akan ke taska dan Mama juga Papa akan ada kerja penting dan berat nak diselesaikan.


So siang hari kami semua hanya rehat-rehat je kat rumah, kemas-kemas apa yang patut. Petang sikit Mama ajak Papa untuk ke kedai lampu kat Shah Alam. Dah banyak kali kami ke sana tapi tauke kedai beraya mengalahkan orang Melayu beraya. Untuk makluman tauke kedai ialah Chinese.

Alisha macam biasa la, duk dalam kereta ber'aircond plak tu confirm tidur je. Naufal pun mengikut jejak kakak dia la. Mama pulak tak nak balik coz dah penat-penat bersiap takkan terus nak balik. So Mama cadang ke IOI Mall Puchong untuk ke Jusco.

Sampai je kat sana, Alisha macam biasa la merengek-rengek coz ngantuk agaknya. So Mama tolak adik dalam stroller dan Papa dukung Alisha. sampai je kat Jusco memang dah banyak sangat perubahan. Dulu masa Papa jadi System Admin kat sini, rasa-rasanya dah lebih 4 tahun. Yang paling best dah ada arcade untuk kanak-kanak (macam yang ada kat Mid Valley tu). Budak yang mengantuk tadinya terus bersemangat and nak turun dari dukungan Papa. Macam-macam perangai Alisha ni.

Mama dan Papa ada snap up few gambar dan video tapi yang ni je la yang agak-agak ok untuk dikongsikan coz banyak sangat yang gegar.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan