Halaman

Khamis, 31 Disember 2015

2015 : Aktiviti sebelum masuk panggung

30 Dis 2015 - masih dalam mood cuti sekolah dengan aktiviti pendek akhir tahun ni, kami dari Muar lepas makan terus bergerak Melaka untuk menonton wayang. Sebenarnya ada juga cari panggung area Muar tapi sebab tak berapa bijak so tak jumpa la. Since Melaka pun bukan jauh so kami ke sana la. Dah janji bebudak ni untuk tengok wayang coz sejak Kak Icha lahir memang kami tak pernah masuk pangung...huhu..

Ok..so movie yang menjadi pilihan Kak Icha dan Adik ialah Alvin and the Chipsmunk - Road Chip. 

Disebabkan masi banyak masa menunggu untuk kami so Papa dan Mama bawa Kak Icha dan Adik main motor mainan yang ada kat situ.


Disebabkan Adik macam kecik so tauke motor tak kasi dia naik sorang-sorang (hahaha...cian Adik...tauke tu tak tau yang Adik ni expert dah)


Untuk kasi juga Adik rasa nak bawa motor tu so Papa kasi la second trip untuk Kak Icha dan Adik. Kali ni Papa la join Adik....hehehe.


Kak Icha dan Adik 1st trip

Ok, dah puas main motor tu so Jom kita sambung tengok movie untuk kali pertama buat Adik dan Kak Icha dan 1st time setelah 6 tahun tak masuk panggung untuk Mama dan Papa. Sebelum masuk panggung bergambar la dulu dengan figura The Thing dari Fantastic 4.


Selesai tengok movie so masa untuk balik la. So sebelum balik Adik sempat lagi nak bergambar dengan superbike mini. Ambil mood kot nanti beso nak belikan Papa..hehe



Jom layan trailer jap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan