Halaman

Selasa, 19 April 2016

Happy Birthday Adik ~ u'r now #4

30 Mac 2016 merupakan hari lahir Adik yang ke-4, alhamdulillah Papa dan Mama masih dapat menjaga dan melihat Adik membesar dan semakin bijak. Tahun ni besday kek theme ditentukan oleh Adik sendiri. Apa temanye tahun ni ye?

 Seperti yang diduga memang pilihan tema ialah Dinosaur. Suka sangat dengan spesis ni. Tahun ni order kek dengan kawan Mama. First time order dan dalam tempoh masa yang memang pendek (rasanya dalam 2-3 hari je). Alhamdulillah siap juga kek dengan tema ni.

memang cantik dan kemas design ni.

Adik yang excited dengan keknye....eh makan red velvet cup cake ke? Free give dari kawan Mama

 Beli kek dapat free gift ni...apa lagi...jom order la...

Kes kek dah selesai, persiapan untuk hantar gift ke kawan-kawan adik pun last minit buat. Memang berperang la nak selesaikan. Papa memula pergi kedai biasa di Dengkil tapi dah 'gulung tikar' rasanya. Nasib baik la kedai area rumah ada juga jual barangan yang sama so tak fikir panjang terus buat.



130 packs....Alhamdulillah selesai juga

Kebiasaannya teacher-teacher Adik akan kongsi gambar sepanjang aktiviti di sekolah yang menarik. Alhamdulillah, even Papa dan Mama tak dapat turut serta tapi dapat juga la tengok gelagat Adik dalam even tu. Jom tengok Adik sambut besday di sekolah dengan kawan-kawan.


Papa dan Mama pun tak lupa nak sambut besday dengan Adik so dinner kami ditentukan oleh besday boy malam ni. Kat mana ye? Jom teka...hehehe


Papa dan Mama sentiasa doakan agar Adik membesar dengan baik, menjadi orang bijak serta menjadi khalifah yang sempurna. Happy Birthday Aqeef Naufal!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan