Halaman

Ahad, 6 Januari 2013

Adik jadi model cermin mata Kakaknya

Kengkadang seronok tengok Kak Icha bermain dengan adiknya. Sikit-sikit mula belajar jadi seorang kakak. Papa dan Mama biasanya bagi kelonggaran ke Alisha untuk treat adiknya tapi dengan pemantauan la. Alisha pun sentiasa memerhati apa Papa dan Mama buat coz dia rasa itu peranan yang patut seorang BESAR lakukan.

Malam tadi sekitar jam 10 PM, sebelum berangkat nak tidur kami layan la cerita YES MAN lakonan Jim Carey yang sememangnya best. sambil-sambil tu Alisha duk bermain dengan adiknya. Papa memang perhati yang dari petang tadi si adik berminat dengan cermin mata ketam kakaknya tu. Cermin mata tu adalah pemberian masa Alisha di taska Cikgu Norli di Putra Height.

Tengok jer la si adik yang Redha dengan apa yang kakaknya buat. Papa pun tak nak lepaskan peluang ni terus snapped. Banyak kali juga la try baru dapat pic yang nice ni. Bergaya betul dengan spec ketam tu.
Pic ni Papa suka coz nampak macam superhero je, The KetamBoy...comel 3x......Nanti adik besar boleh la dia tengok hasil tangan kakaknya ni.Errmmmm....9 bulan dah adik ye....Alhamdulillah takde masalah serius sepanjang tempoh masa menjaga dia......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan