Halaman

Selasa, 25 Disember 2012

Al-Quran Digital untuk Mama

Akhir bulan November yang lalu, ada one salesman yang membuat jualan di pejabat Papa (macam mana boleh terlepas mamat ni, ermmm confused). Dia menjual produk Al-Quran dengan pen-reader. Sebenarnya Papa tak berapa berminat tapi lepas dengar penjelasan penjual tu dan modul IQRA yang ada datang bersama, Papa terus berminat karana merasakan ada kepentingannya ke Mama dan Alisha. Yang lebih menarik ialah boleh bayar time gaji nanti (macam tau-tau je Kerajaan nak kasi Papa bonus, hehehe)

MyQalam ni Papa beli tanpa pengetahuan Mama cuma ada la bertanya if Mama berminat. Cuma yang tak best ialah Papa beli dengan RM 350 dan Mama kata boleh dapat dengan harga RM 250. Takpe la kot kira rezeki mamat tu la plus nak beli benda baik ni jangan berkira sangat.

Last Ramadhan Mama ada cakap yang susah betul nak baca Al-Quran coz takde satu di office. Mama pun ada cakap yang ustaz ngaji selalu je komen tak membina (ye la Mama selalu skip kelas kan so camne nak improved). So Papa rasa tak rugi pun beli MyQalam ni untuk Mama dengan harapan dapat memperbaiki bacaan dan tajwid Papa, Mama serta membantu Alisha membaca Al-Quran dengan lebih baik. INSYALLAH......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan