Halaman

Ahad, 23 Jun 2013

Trip Little Qaliph ke Aquaria KLCC - Alisha's 1st trip without us

Dah lama sungguh tak buka blog ni. Papa dan Mama terlalu sibuk dengan kerja. Banyak peristiwa dah berlaku. Insyallah sebelum akhir tahun ni Papa dan Mama akan cuba update cerita blog ni dengan gambar-gambar dalam simpanan yang ada. Ok post kali ni agak menarik untuk dikongsikan dan Papa kene juga lekatkan dalam blog ni agar tak lupa. Ceritanya adalah Trip Pertama Kak Icha tanpa Papa dan Mama.


Pada 18/06/13 (Selasa) yang lalu, sekolah Kak Icha telah mengadakan trip ke Aquaria KLCC. Dua minggu lebih awal dah notis tentang trip ni kepada semua parent untuk mendapatkan kebenaran tapi macam biasa la tak sempat nak sign pun. Lastly teacher Alisha yang jumpa Papa untuk bertanyakan hal ni dan immediately signed kat school je. Trip hanya separuh hari sehingga 12.00 tengahari tapi bertolak jam 8.00 pagi.

Actually berat juga nak lepaskan Kak Icha pergi coz takut pe2 yang tidak diingini berlaku. Even pergi pasaraya dengan kami pun kengkadang kene tegur banyak kali. Banyak kali juga la duk pesan ke Alisha agar dengar ckp teacher dan jangan jalan sorang-sorang sampai la tiba hari trip. Pagi tu lepas hantar Alisha ke school dengan Mama, Papa banyak berdoa agar segalanya berjalan lancar. Disebabkan Papa agak sibuk pada hari tersebut so terlupa pulak tentang Alisha.

Time ambil Alisha, Papa banyak tanya pasal trip tu. Seronok sangat Kak Icha, semua cerita yang best-best je. Papa cuma risau Alisha demam tapi alhamdulillah ok dan dapat bersekolah penuh. Dapatlah key-chain aquaria dan Monster Inc. books. Pe2 pun alhamdulillah semua berjalan dengan baik dan Alisha selamat pergi dan balik. Papa dan Mama bangga dengan Alisha
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan