Halaman

Ahad, 11 November 2012

Aktiviti Alisha dan Naufal (3-4 hari sblm pindah)

Kebanyakan barang-barang yang besar dah Papa dan Mama pindahkan ke rumah baru dengan lebih awal kerana nak mudahkan proses pindah dalam 3-4 hari lagi. Dalam post kali ni nak la ceritakan aktiviti dua beradik ni. Rumah dah kosong dan hanya lokasi ruang tamu je ada beberapa barang asas seperti bantal, toto, tilam, botol dan few others la. Barang mainan Alisha jugak tak banyak, hanya yang Alisha betul-betul nak sahaja. Di dalam kekosongan rumah lama kami tu la Papa sempat jugak snapped beberapa gambar yang rasanya perlu Papa dan Mama kongsikan dalam blog ni.

Mama rasanya tengah mandi ditingkat atas dan Papa pulak susun-susun barang-barang yang masih tinggal untuk mudahkan proses mengangkut nanti. Alisha dan Naufal? Cuba layan kejap snapped picture by Papa. Pandai betul jaga diri budak berdua ni.







 Yang peliknya Naufal pun sama-sama naik nak menonton Barbie Movies dengan kakak dia. Seronok betul tengok gelagat dua beradik ni. Tapi jarang-jarang boleh nampak sebabnya once diorang nampak Papa dan Mama, focus pun akan hilang dan macam-macam perangai datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan