Halaman

Isnin, 5 Disember 2011

GALERI : Hari Lahir Alisha yang ke 2 tahun

Alhamdulillah pada 14 April 2011 Adelia Alisha Mohd Sharizan genap 2 tahun menjadi warga ES. Mama dah niat untuk beri hadiah cket pada bebudak taska Alisha. (besday pertama tak dan nak buat). Malam 13 April 2011 Mama dan Papa diiringi oleh Alisha pergi ke Maidin dengan tujuan borong makanan kanak-kanak untuk diagihkan esok harinya. Malam 'bekerja' bagi Papa dan Mama pada malam tersebut tapi malam bermain bagi Alisha (xpe la coz dah dekat besday so kasi peluang la). Malam tu Mama dan Papa hanya ditemani French Fries sebagai pembakar semangat menyudahkan kerja-kerja kami. Alisha....????di ada keje sendiri la...hehehehe.

Kitorang celebrated besday Alisha di KFC. Well, Papa beli kek murah-murah je kat Plaza Alam Sentral Shah Alam tapi menarik la. MakLong telah dijemput sebagai pengiring Alisha untuk menemani beliau bermain-main nanti. Seronok je Alisha malam tu, biasa la coz Papa kasi banyak pelepasan untuk besday girl sorang ni.

Cik Teh pun ada jugak datang ke rumah. Kerap jugak la coz banyak gi 'meeting' TNB (orang besar tu). So Alisha sekali lagi banyak aktiviti coz ada dua pengiring bermain iaitu MakLong dan Cik Teh. Insyallah if ada rezeki, besday ke-3 nanti Papa and Mama akan plan yang lain untuk Alisha.





...


Well, ada satu lagi video kelakar yang Papa rasa nak share dalam pos kali ni....layan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan